Apple a lansat primele reclame la iPhone 5

de: Alexandru Puiu
23 09. 2012

Simple, atractive, bine gandite si fara ofense catre alte smartphone-uri sau branduri – astfel pot fi clasificate noile reclame pe care Apple le-a dat publicitatii in acest weekend.

La 24 de ore distanta de momentul in care Apple a inceput comercializarea noului iPhone 5, aceeasi companie a decis ca este momentul pentru o serie de clipuri de promovare. Urmand probabil sa le vedem la televizor in scurt timp, pe canalul de YouTube al companiei au fost publicate cele 4 clipuri de mai jos cu o medie de 30 de secunde.

Cu toate ca nu s-a confirmat aceasta informatie, clipurile de mai jos par narate de Jeff Daniels – rolul principal din serialul The Newsroom care tocmai a incheiat primul sezon pe HBO. Cu scopuri diferite, fiecare din reclame incearca sa atraga atentia asupra unui aspect ce tine de noul iPhone: profilul mai subtire al telefonului, ecranul mai mare de format 16:9, fotografierea de tip panorama sau castile EarPod incluse in pachet.

Din fericire noile reclame se diferentieaza considerabil de esecul inregistrat acum 2 luni. Cu aceasta ocazie echipa de marketing a celor de la Apple a revenit la un stil care le-a fost benefic timp de mai multi ani: produsul in centrul atentiei.